Veelgestelde vragen

1. Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres/afleveradres. Wil je een persoonlijke boodschap achterlaten? Shop dan een minikaartje of ansichtkaartje erbij en noteer de persoonlijke boodschap in het veld 'opmerkingen'.

2. Oh jee, ik ben heel laat met het doorgeven van mijn bestelling. Kan het met spoed verzonden worden?
Heb je haast met je bestelling, stuur ons dan even een e-mail ([email protected]) om te kijken wat we voor je kunnen doen. 

3. Hoe berekenen jullie de verzendkosten?
Aan de hand van de tarieven van PostNL.

4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar je bestelling binnen 1-2 werkdagen te verzenden, vaak verzenden we je bestelling gewoon de volgende werkdag al, bij drukkere perioden kan dit uitlopen tot 2 werkdagen. Bestel je artikelen met een pre-order? Dan kan er een afwijkende levertijd gelden. 

5. Ik heb al een factuur ontvangen van Klarna maar mijn bestelling is nog niet binnen, hoe kan dit?
Klarna stuurt automatisch een betaaloverzicht nadat wij de order in ons systeem hebben aangemerkt als 'verzonden', het kan daarom zijn dat je factuur net iets eerder is dan je bestelling.

6. Kan ik mijn bestelling ophalen?
Jazeker, dat kan! Wil je je bestelling ophalen bij ons in Amersfoort, kies dan in de checkout voor 'Afhalen bij ons magazijn in Amersfoort'. Zodra je bestelling gereed is ontvang je een afhaalbericht in je mailbox.

7. Ik wil mijn bestelling retourneren. Kan dat?
Je hebt altijd het recht om je bestelling te retourneren. Je vindt alle informatie over retourneren. Bekijk hiervoor de pagina retourneren.

8. Oh jee, ik heb een verkeerd adres opgegeven, wat nu?
Het invoeren van jouw adres is altijd op eigen verantwoordelijkheid. Controleer je adres altijd goed op je orderbevesting, een tikfout is snel gemaakt. Ontdek je een fout, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar [email protected] met daarin vermelding van je ordernummer en de wijziging die je wilt doorvoeren. Als je bestelling nog niet verzonden is kunnen wij het adres nog voor je aanpassen.

9. Ik heb geen bevesting ontvangen van mijn bestelling. Hoe kan dit?
Het kan zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd bij je bestelling, ons systeem kan dan geen orderbevesting afleveren. Ook komt het regelmatig voor dat je bevestiging in je spambox terecht komt. 

10. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

11. Hoe worden jullie ontwerpen beschermd?
Al onze ontwerpen zijn vastgelegd bij CC Proof en onze unieke quotes worden auteursrechtelijk beschermd.

iDEAL Bancontact MasterCard Klarna Pay Later
Mijn account
U bent niet ingelogd. Log in om van alle voordelen gebruik te maken. Of maak nu een account aan.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Welk artikel zoek je?
Zoekresultaten
Geen producten gevonden...